Wednesday, November 20, 2013

"The Black Balloon" - 2008

Drama, romance: 97 min.
Director: Elissa Down
Writers: Elissa Down and Jimmy Jack
Birthday: Rhys Wakefield


"Your brother will never be able to do the things you can Thomas. He will live with us for the rest of his life."

"Fratele tău nu va fi niciodată capabil să facă lucrurile pe care tu le poți face Thomas. El va locui cu noi pentru tot restul vieții sale."

"Din bror kommer aldrig att kunna göra de saker du kan Thomas. Han kommer att leva med oss för resten av sitt liv."

4 comments:

  1. Draga mea,eu am mai dat pe aici,dar nu ma omor cu filmele,mai ales ,daca nu-s titrate ...ma descur mai greu .O zi buna!

    ReplyDelete
  2. Si... the other story unde sunt?:))
    Vreau sa ma inscriu dar e culmea nu imi apar "followers"!!!
    Ma enerveaza cumplit blogspotul, de la o vreme am numai probleme cu el, nu numai la tine la mai multe persoane..
    Cum se repara cum ma inscriu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Other stories... consider citatele si faptul ca postez de ziua actorilor...
      :) Ok! Numai bine!

      Delete