Friday, August 16, 2013

"Evita" - 1996

Biography, drama, history: 135 min.
Director: Alan Parker
Writers: Tim Rice, Alan Parker and Oliver Stone
Birthday: Madonna


"Don't cry for me, Argentina. For I am ordinary, unimportant, and undeserving of such attention unless we all are - I think we all are. So share my glory, so share my coffin... so share my glory, so share my coffin..."

"Nu plânge pentru mine, Argentina. Pentru că eu sunt obișnuită, lipsită de importanță, și nu merit o astfel de atenție dacă nu suntem cu toții - cred că suntem cu toții. Așa că împărtășește gloria mea, așa că împărtășește sicriul meu... așa că împărtășește gloria mea, așa că împărtășește sicriul meu..."

"Gråt inte för mig, Argentina. För jag är vanlig, oviktigt, och förtjänar inte uppmärksamhet sådan såvida inte vi alla är - jag tror att vi alla är. dela min ära, dela min kista... dela min ära, dela min kista..."

No comments:

Post a Comment