Friday, January 18, 2013

"The Five-Year Engagement" - 2012

Comedy, romance: 124 min.
Director: Nicholas Stoller
Writers: Jason Segel and Nicholas Stoller


"Elmo say it's been five years, almost five years. You either love him or you don't.

But me love him, but it's very complicated." 

"Elmo spune că au trecut cinci ani, aproape cinci ani. Ori îl iubești ori nu.

Dar eu îl iubesc, dar e foarte complicat."

"Elmo säger att det har gått fem år, nästan fem år. Du antingen älskar honom eller inte.

Men jag älskar honom, men det är mycket komplicerad."
 

6 comments:

  1. E buna ideea postarii unor filme.Cred ca ar fi bine sa iti faci o lista de bloguri preferate in dreapta blogului.In acest fel vei fi vizitata mai des dinsore acele bloguri.Te imbratisez cu drag

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pt vizita si sfat si te mai astept pe la mine.
      :) Numai bine!

      Delete
  2. Merci de recomandare...pare interesant filmul:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu iti multumesc pt vizita si te mai astept pe la mine.
      :) Numai bine!

      Delete
  3. Buna Cristina, multumesc pentru invitatie si ma bucur ca-ti place blogul meu. Sincer, ma asteptam sa gasesc creatii handmade , nicidecum filme. Insa nu-ti poti imagina cat ma bucur, vizionez multe filme si seriale si ma bucur ca exista un blog unde poti afla noutati sau recomandari . O sa ma ai ca fan daca tii pasul cu noutatile. Deja am gasit cateva filme pe blogul tau , care promit si abia astept sa le vad. Multumesc si promit sa revin cu parerile mele despre filmele vazute. pup si numai bine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu iti multumesc pt vizita. Si eu te voi urmari pt ca imi place foarte mult ceea ce faci.
      :) Numai bine!

      Delete