Tuesday, January 29, 2013

"The Color Purple" - 1985

Drama: 154 min.
Director: Steven Spielberg
Writers: Alice Walker and Menno Meyjes


"I think' it pisses God off if you walk by the color purple in a field... don't notice it. 
 
What you saying it just want to be loved, like the saying in Bible?

Yes, Celie, everything wants to be loved."


"Cred că l-ar enerva pe Dumnezeu dacă ai trece pe lângă culoarea purpurie de pe un câmp... fără să o observi.

Ce spui este că vrea doar fie iubită, ca zicala din Biblie?

Da, Celie, totul vrea să fie iubit."

"Jag tror att det skulle reta Gud om du passerar genom färgen purpur i ett fält... inte märka den.

Vad du säger är att den bara vill bli älskad, som ordspråket i Bibeln?

Ja, Celie, allt vill bli älskad."

18 comments:

  1. Frumoasa pasiunea ta pt filme.....e foarte bine, asa ma mai pun si eu la curent cu ce filme bune pot viziona.
    Merci de urari, sa ai si tu un an perfect, exact asa cum iti doresti.
    Te pup.
    Criss.

    ReplyDelete
  2. Passando para agradecer a sua gentil visita e dizer que eu adorei o conteúdo do seu blog... Saudações do Brasil...

    http:inkdesignerstampas.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. HELLO CRISTINA!THANKS FOR VISITING MY BLOG!I'M HAPPY THAT YOU LIKE MY CREATIONS! I LIKE YOUR BLOG TOO! I 'LL BE FOLLOWING YOU!KISSES!

    ReplyDelete
  4. Multumesc de vizita ai un blog interesant cu multe filme bune, te invit si eu la ceva bun ceva dulce, ceva creativ !
    Aici:
    http://laboratoruldemagie.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu iti multumesc... am sa te mai vizitez cu placere.
      :) Numai bine!

      Delete
  5. Thank you for your visit into Sedimentos.

    Hugs and love from Brasil.

    ReplyDelete
  6. Hello my friend Cristina, thanks for visiting my blog, greating From Karawang - Indonesia :)

    ReplyDelete
  7. interesant , mai aflu cate ceva , poate am scapat vre-un film !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pt vizita si comentariu si te mai astept.
      :) Numai bine!

      Delete
  8. am venit si-o sa mai vin! fain, aici la tine! Zi buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc... si eu te voi mai vizita.
      :) Numai bine!

      Delete
  9. It's a great movie! Thank you so much for stopping by, would you like to follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    ReplyDelete
  10. Amei seu blog! Já te seguindo.
    Retribuindo sua visita.
    Beijinhos de luz.
    Lua
    http://luasnegras2.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigado... Eu vou seguir você também.
      : cuida

      Delete